MAJ

Comments : Off

ERIKSMINDE I DEN RÅ HAL 2017
kunst, musik og design på Godsbanen, Aarhus

Eriksminde Efterskole tager igen springet og viser sit ansigt. Vi er stolte af det vores elever kan kunstnerisk – det skal ud i verden.

Det er de unge der definerer sig selv i den ny tid. De er stærke og modige, og samtidig sarte og skrøbelige. De går forrest og er med til at bane vejen for det der skal komme.

På Eriksminde har vi mere end 30 års erfaring med at lade vores elever arbejde med en selvstændig kreativ opgave, hvor formålet er at give dem de nødvendige redskaber og rammer for en kunstnerisk proces, som udmøntes i et selvstændigt kunstværk.

Fra år til år oplever vi et kontinuerligt højt niveau – fingeren på pulsen i tiden, med stærke personlige referencer som tvivl og eksistentielle, personlige spørgsmål udtrykt i et nutidigt relevant sprog.

Værkerne spænder fra de traditionelle kunstformer som maleri, keramik, tegning, digtning, dramaturgi, musik, foto og design over i nye udtryksformer som de konceptuelle og performative publikuminddragende tilgange.

Velkommen til alle nysgerrige

I den Rå hal