NOV

Comments : Off

Foredrag Peter Aalbæk Jensen

Eriksminde Efterskoles Elevforening orienterer:peter-aalbaek

Lørdag d. 26. november bliver en god dag på Eriksminde og du er inviteret. Vi kan næsten ikke vente!

Vi skal mødes med gamle og nye venner, vi skal drikke kaffe og spise aftensmad, vi skal vise hinanden, hvad vi har haft gang i siden sidst.
Og så skal vi høre Peter Aalbæk Jensen holde foredrag om sin filmverden og om kreativt iværksætteri. Han startede filmselskabet Zentropa i 1992 med Lars von Trier, og har siden stået bag mange af de største danske film som producent. Det bliver både inspirerende og sjovt!
Foredraget er åbent for alle!

For alle medlemmer af elevforeningen vil der – efter foredraget og en lille sang – være aftensmad og en hyggelig caféaften med aftenkaffe, hvor gamle Eriksminder vil dele deres tekster, musik og hvad de ellers har gang i. Hvis du selv har noget, du har lyst til at vise, er du mere end velkommen til at skrive en besked til os på facebook. Der er ingen grænser for, hvad det kan være!

Program for dagen:
Kl. 15.30: Vi sidder klar i døren
Kl. 16: Foredrag med Peter Aalbæk
Kl. 18: Aftensmad i spisesalen
Kl. 19: Caféaften med kaffe og kage

Pris:
GRATIS for medlemmer af elevforeningen
50 kr. for ikke-medlemmer

Du kan blive medlem af elevforeningen på selve dagen eller du kan blive det med det samme, ved at følge dette link:

Vi glæder os til at se jer!
Kærlige hilsner fra Eriksminde Efterskoles Elevforening