MAJ

i den Rå hal på Godsbanen, Aarhus
3. juni kl. 15 – 19

banner til eeudstillingen16 9-07
De unge er altid den nye tids pionerer og udtrykker sig på et aktuelt og tidsvarende højt niveau. De definerer sig selv i en ny tid, er stærke og modige, og samtidig sprøde og skrøbelige.

Andre skoler tager ud på turne med musik og teater. Nu er Eriksminde Efterskole klar til at tage springet og vise ansigt, Vi er stolte af det vores elever kan kunstnerisk – Nu skal det ud i verden.

På Eriksminde har vi mere end 30 års erfaring i at lade vores elever arbejde med en selvstændig kreativ opgave, hvor formålet er at give eleverne de nødvendige redskaber og rammer for en kunstnerisk proces som udmøntes i et selvstændigt værk.
Fra år til år oplever vi et kontinuerligt højt niveau – fingeren på pulsen i tiden, med stærke personlige referencer som tvivl og eksistentielle, personlige spørgsmål udtrykt i et nutidigt relevant sprog.
Værkerne spænder fra de traditionelle kunstformer som maleri, keramik, tegning, digtning, dramaturgi, musik, og foto og design over i nye udtryksformer som de konceptuelle og performative og publikuminddragende tilgange.

Det hele koger i samme gryde, det store og det lille værk ved siden af hinanden, tilsammen den ultimative smeltedigel.

Velkommen til alle nysgerrige

Der er gratis adgang.